SPECJALISTA w Dziale Finansowym

Stanowisko

SPECJALISTA

 

Twoje zadania na stanowisku:

  • bieżąca współpraca z bankami m.in. w zakresie obsługi rachunków bankowych spółki
  • terminowe wykonywanie przelewów i nadzorowanie płatności
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • ewidencja i rozliczanie zaliczek pracowniczych
  • prowadzenie rozliczeń z komornikami

Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:

  • wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości
  • min. 3 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku
  • dobra znajomość pakietu MS Office zwłaszcza Excel
  • skrupulatność i umiejętność analitycznego myślenia
  • otwartość na zmiany i nastawienie na rozwój
  • mile widziana znajomość tematyki z zakresu płac i podstawowych zasad księgowości

Co zapewniamy w zamian

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
  • wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
  • pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
  • szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
  • prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.

 

 

Oferty należy składać na adres:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o

ul. Toruńska 103

85-817 Bydgoszcz

z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”

lub przesłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Specjalista w Dziale Controllingu

Stanowisko

SPECJALISTA

 

Twoje zadania na stanowisku:

  • uczestnictwo w procesie planowania i budżetowania rocznego
  • kontrola realizacji budżetów działów i analiza odchyleń
  • opracowywanie analiz ekonomiczno – finansowych
  • przygotowywanie miesięcznych raportów zarządczych
  • przygotowywanie rekomendacji do podejmowania decyzji biznesowych
  • współuczestniczenie w procesie kalkulacji cen za świadczone usługi
  • wypełnianie sprawozdań i ankiet dla instytucji zewnętrznych
  • aktualizowanie i rozwijanie narzędzi controllingowych oraz doskonalenie procesów controllingowych

 

Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:

  • wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomia, finanse i rachunkowość, controlling)
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku analityka ekonomicznego
  • wiedza z zakresu controllingu/rachunkowości zarządczej
  • znajomość zasad rachunkowości i sporządzania kalkulacji
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • dokładność, skrupulatność i zaangażowanie
  • umiejętność efektywnego uczenia się i gotowość do rozwijania kompetencji
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Co zapewniamy w zamian

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
  • wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
  • pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
  • szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
  • prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.

 

 

Oferty należy składać na adres:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o

ul. Toruńska 103

85-817 Bydgoszcz

z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”

lub przesłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

SPECJALISTA w Dziale Zamówień

Stanowisko

SPECJALISTA

 

Twoje zadania na stanowisku:

  • prowadzenie postępowań o udzielanie zamówienia publicznego zgodnie z procedurami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznymi regulaminami spółki, w tym m.in: sporządzanie SIWZ, przygotowanie i publikowanie ogłoszeń, projektów wezwań/wyjaśnień/ uzupełnień, projektów wyników postępowań, sprawdzanie ofert złożonych w ramach prowadzonego postępowania,
  • weryfikacja wniosków sporządzanych przez merytorycznie odpowiedzialne działy spółki

 

Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:

  • min.5-letnie doświadczenie pracy w zamówieniach publicznych
  • praktyczna znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe studia podyplomowe
  • biegła obsługa komputera
  • skrupulatność i umiejętność pracy w zespole

Co zapewniamy w zamian

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
  • wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
  • pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
  • szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
  • prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.

 

 

 

 

Oferty należy składać na adres:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o

ul. Toruńska 103

85-817 Bydgoszcz

z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”

lub przesłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

REFERENT w Zakładzie Oczyszczania Ścieków

Stanowisko

REFERENT

 

Twoje zadania na stanowisku:

  • prowadzenie książek obiektu budowlanego (KOB) zgodnie z ustawą Prawo Budowlane użytkowanych obiektów i całokształt czynności z nimi związanych, w szczególności: przygotowanie i prowadzenie postępowań dotyczących organizowania i utrzymywania w sprawności technicznej obiektów, nadzór nad terminową realizacją przeglądów, realizacja zaleceń pokontrolnych itp.
  • bieżąca obsługa administracyjna i organizacyjna działu, w tym: rejestracja korespondencji, wprowadzanie kart pracy, urlopów, danych controllingowych, opisywanie faktur oraz zlecenia ich wystawienia, zamawianie materiałów biurowych, prowadzenie archiwizacji wewnętrznych aktów normatywnych, opracowanie zestawień i sprawozdań związanych z działalnością zakładu

 

Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:

  • wykształcenie minimum średnie
  • przynajmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z pracą administracyjno- biurową w środowisku technicznym
  • dobra znajomość obsługi komputera pakietu MS Office
  • efektywna organizacja czasu pracy, samodzielność i dokładność w działaniu
  • otwartość i komunikatywność
  • prawo jazdy kat.B

Co zapewniamy w zamian

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
  • wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
  • pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
  • szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
  • prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.

 

 

 

 

Oferty należy składać na adres:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o

ul. Toruńska 103

85-817 Bydgoszcz

z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”

lub przesłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Archiwista w Dziale Administracji

 

Twoje zadania na stanowisku:

  •  prowadzenie archiwum zakładowego
  • przyjmowanie akt dokumentacji z poszczególnych działów Spółki w oparciu o spisy zdawczo-odbiorcze i ich odpowiednie rozmieszczanie w magazynie archiwalnym
  • ewidencjonowanie udostępniania archiwaliów
  • bieżąca kontrola porządku i właściwych warunków przechowywania zasobu
  • aktualizowanie instrukcji kancelaryjnej i wykazu akt
  • brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • współpraca z Archiwum Państwowym

 

Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:

  • wykształcenie min. średnie lub policealne oraz ukończony kurs kancelaryjno – archiwalny (mile widziane wyższe ze specjalizacją archiwalną)
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i obowiązujących regulacji z zakresu archiwistyki i ochrony danych osobowych
  • doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą archiwum zakładowego lub w pracy z archiwizacją dokumentów
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel) samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej, sumienność i dokładność
  • gotowość do pracy wymagającej wysiłku fizycznego związanego z przenoszeniem akt oraz w kontakcie z kurzem

 

Co zapewniamy w zamian

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
  • wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
  • pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
  • szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
  • prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.

 

 

 

Oferty należy składać na adres:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o

ul. Toruńska 103

85-817 Bydgoszcz

z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”

lub przesłać drogą mailową na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.